احداث و وقف مسجد با این قید که ذریه فلان سادات بر منبر رسول الله خطابه کنند و در صورت اجازه آنها افراد دیگری نیز سخنرانی کنند از لحاظ شرعی نظر معظم له چیست؟
با توجه به اینکه در شهرهای کوچک شبهای دهه محرم در خیابانها هیئت عزاداری راه میافتد و مردم راهی خیابان میشوند، این کار سبب خالی شدن مساجد میشود، آیا چنین کاری شرعاً صحیح است؟